Pêche en ville
Just outside the city, well-known celebrities go fishing with Charles and Vincent for a unique and surprising adventure.
Geneviève Hébert-Dumont
A memorable first outing for Geneviève Hébert-Dumont, who confronts her intense fear of holding a fish.
Daniel Vézina
Culinary legend Daniel Vézina sees only recipes in each of his catches. A rewarding outing despite the heat.
In the shadow of « Le Monstre » at La Ronde, Marie-Ève Morency wages a fierce battle to reel in her hefty catch.
Benoit Gagnon becomes competitive after a miraculous catch. Will he catch his first fish on the river?
The sun beats down and the fish are biting for Marie-Josée Gauvin, who takes the chance to practice her casting.