Pig Goat Banana Cricket
Pig befriends shopping cart. Goat searches for an audience to hear her new song. Banana's job is in jeopardy. Cricket's beauty goo almost destroys the world.
Pig cleans the toilet and is sucked into another world. Goat struggles to fix a hole in the roof. Banana is too lazy to simply put a jar of peanut butter away. Cricket supes up a vacuum that sucks everyone into another world.
The gang gets new neighbors, the Hamshanks! Banana vows to prank them away. Goat becomes infected and slowly turns into a Hamshank. Pig falls in love the youngest Hamshank. Cricket searches to cure Goat.
Pig gets an undercover mission at the Picklemart. Banana buys a new friend who turns against him. Goat has to rush to make an audition for her new movie. Cricket has to protect his secret toy collection.