Pompon Little Bear
Squeaky Clean
Pompon needs a wash before Josie's concert; the den is invaded by ants, and Pompon returns from an outing in the forest with some itchy new friends on his head.
Invasion of the Ants
The bear family's den is invaded by ants; Pompon is very happy to share his house, but not his honey sandwiches; it's high time for Pompon to find a dream home for these invasive little creatures.