Primeval
Prehistoric creatures roam the modern world. Evolutionary Zoologist Nick Cutter and a team of scientists, students, and government agents fight to keep the looming disaster a secret from the general public. His wife Helen, missing for years, has been travelling in the prehistoric past. Now, she’s back with possible answers to the mystery.
A golfer is brutally attacked and Cutter and his team fear that an aerial predator is at large. The pressure is on to find the perpetrator.