Princess Principal
After the creation of a wall separating the country of Albion into two nations, five girls enrolled in Queen Mayfair's school serve as undercover spies, working for the Commonwealth to overthrow the Kingdom.
Dancy Conspiracy
Ange begins her undercover assignment at Queen's Mayfaire Academy and attempts to make contact with the princess to bring her into the fold.
Assassins target the princess and her guest Lord Horikawa during his visit to the Kingdom of Albion.