Private Lives Of Windsors
Many are familiar with King George VI and his older brother Edward, but few know much about their siblings, Mary, Henry, George, and John. Examine the private lives and hidden stories of the Windsors through the 1920s, ’30s, and ’40s.
Family First
In the 1920s, the Royal Family survived a surge of populism, but the 1930s brought new challenges. While Princes Henry and George fell in line, Edward’s relationship with the American divorcee Wallis Simpson would throw the family into crisis.