Proof
Cardiothoracic surgeon Dr. Carolyn Tyler is hired by a terminally ill billionaire to investigate cases of life after death in an effort to prove the existence of an afterlife.
Til Death
Dr. Tyler and her team investigate a case of love, loss and jealousy when a man claims to have seen the ghost of his recently deceased wife.
A cop killer has a near-death experience in Dr. Tyler's operating room; Cat and her team learn that a horrible experience may also carry an important message from beyond.
Cat and her team are stunned when a Jane Doe with no memory of who she is wakes with memories that belong to other deceased coma patients; Len and Sophie find a surprising connection to Will.
Turing asks Carolyn to investigate the case of a programmer who died while using a cutting-edge technology; Zed makes a difficult decision about his future.