Property Brothers: Buying & Selling
Join Jonathan and Drew Scott for Property Brothers - Buying + Selling, where they help homeowners take their next step up the real-estate ladder. Jon renovates the family’s home for a successful sale, while Drew hunts down the best options for their next property and oversees the selling and buying.
A young couple tries to balance the chaos of childcare with a reno and house hunting.