Queen of Versailles Reigns Again
After 18 years, Jackie Siegel and her family are determined to finish building their own personal palace of Versailles in Florida.
Resurrecting Versailles
Jackie Siegel returns to Florida to finish her family's mega-dream home before her lavish New Year's Eve party.
While tending to her ailing husband, Jackie throws a birthday party for all three of her sons.
Jackie jets across the country to take care of some special touches for the home, including a signature beer to serve in Versailles' Pub.
Just as the family prepares for living in Versailles, Jackie faces the residual effects of taking almost 20 years to finish her dream home.