Rabbit on the Moon
When real estate agent Pitcha (Kao Supassara Thanachart) meets a handsome young man named Jira (Bright Norraphat Vilaiphan) on an island trip, she's not expecting to find long-term connection. Pitcha and Jira find that they have immediate chemistry with each other and part on good terms, with no expectations that they'll see each other again. However, Pitcha is surprised to meet Jira again in the "real world" – and even more shocked to learn that he's a bar host who's done extremely well for himself. She sees him as a way in to secure a multi-million baht land deal with a wealthy businesswoman to help gain acceptance from her family, while Jira can't get Pitcha out of his mind and hopes for something more with her. Will both of them find a way to get what they want, or will they end up unhappy in the end?