Raising the Bar
Public defender Jerry Kellerman defends a man he is certain is innocent; a lawyer in the DA's office tries to right a wrong in a rape trial.
Judge Kessler orders Jerry to find an in-patient program for his mentally ill client; Richard defends a woman who got into an altercation at the welfare office.
Jerry takes on an emotional case; Balco decides to take over the case as the primary prosecutor; Bobbi defends a family man charged with possession of heroin; Jerry meets Bobbi's husband, Gavin.
Jerry's newest client is accused of stealing money from a hit-and-run driver; Bobbi handles a domestic-violence case where the wife refuses to press charges against her husband.