Ranma 1/2
It’s not easy being teenage martial-artist Ranma Saotome, but it’s even worse when your martial-artist father Genma takes you from home at an early age to go on a decade-long training mission.
School Is No Place for Horsing Around!
Akane and Ranma wind up both attending Furinkan High School. But at the school gates, all male members of the school sports clubs are lying in wait to attack.
Kendo club captain Tatewaki Kuno falls in love with Akane; he discovers that Ranma is her fiancé.
The great Dr. Tofu is tending to Ranma's wounds when Kasumi stops by. The second Dr. Tofu lays eyes on her, he is unable to contain himself.