Ready, Steady, Wiggle!
Popular Australian kids' band The Wiggles are back for this series that features Wiggles classics and new material. Band members Anthony, Lachy, Simon and Emma -- the group's first female full-time member -- head out on a new adventure on the show "Ready, Steady, Wiggle!" mixes in clips of performances from the Wiggles' live tour in addition to songs performed on the series.
Captain Feathersword's magical pirate buttons create music for his Wiggly friends; his buttons freeze when a problem arises.