Rebel Detectives 2
Ok Jin Kyung (Kim Nam Joo), a dedicated detective at Mirae Police Station, forms an unconventional crime-fighting team with two exceptional high school students: Seol Oh Sung (Ahn Hyeong Seop), a genius profiler, and Pyo Han Eum (Yoo Seon Ho), a forensic science prodigy. Together, they tackle complex cases that challenge traditional investigative methods, pushing the boundaries of law enforcement. As they work to solve increasingly difficult crimes, the team must rely on their unique skills and collaborative spirit to uncover the truth. This is the second season of the "Rebel Detectives" series, a 2018 South Korean crime drama directed by Park Sun Jae.