Rebel Detectives
Two genius high school students, Ahn Hyeong Seop (Ahn Hyeong Seop) and Yoo Sun Ho (Yoo Sun Ho), are thrust into a personal investigation when their parents mysteriously vanish. Seeking help from a dedicated police detective, Kim Nam Joo (Kim Nam Joo), they unexpectedly become valuable allies in solving complex criminal cases. As they apply their sharp intellects and unique perspectives, the young students prove to be unexpected but crucial partners in unraveling challenging mysteries. This is a 2017 South Korean web drama series that explores the potential of youth and determination in criminal investigations.