Record of Ragnarok
Before eradicating humankind from the world, the gods give them one last chance to prove themselves worthy of survival. Let the Ragnarok battles begin!
Ragnarok
At the Council of Valhalla, the gods vote unanimously for humankind's extinction, but Brünnhilde, eldest of the Valkyrie sisters, raises her objection.
Worthy Opponent
In the first round of the Ragnarok battle, Han dynasty warlord Lü Bu puts up a good fight against Norse god Thor, surprising the gods in attendance.
To give Lü Bu the upper hand against Thor, Brunhild summons her sister Randgriz and asks her to transform into a sacred weapon -- the Shield Breaker.
Chosen for the next round is Adam, the father of humankind and the man who bears more hatred for the gods than anyone else.
Zeus insists on going up against Adam, who joins forces with Valkyrie Reginleif to obtain a most peculiar weapon: a knuckleduster.