Redfern Now
Grace and Wesley and their family are off on the holiday of a lifetime and the taxi is waiting. Then Grace gets a call from the young son of her mentally ill sister.
Joyride
When Coral is the victim of a hit and run and her granddaughter comes to stay neither realises that this incident will change both their lives.
Raymond and Lorraine have a house, two great kids, Raymond is being honoured for his services to the community, and he's up for a promotion at work. But then all come tumbling down.
Indigo is a professional boxer who has just served a six-year sentence for killing a man in a street fight. Now he has returned home and is trying to get back on track with his family.
Aaron Davis is an Indigenous policeman who's proud of his community, his daughter Robyn, and his little granddaughter Donna. But then, a tragic event at the station changes everything.