Reincarnated as a Sword
To become a full-fledged adventurer, Fran must pass an intimidating test. But even if she passes, will other adventurers give a lowly cat-girl a chance to fit in?
Growth and responsibility go hand in hand. After her recent exploits, Fran is offered an unusual job that will her test all her hard-won new abilities.