Reply 1994
The journey of finding Na-jeong's future husband begins; not blood-related brother Trash, Seoul man Chilbong and Binggrae from Chungcheong Province all get into the line of candidates.
Born and raised in Seoul, Chilbong finds Na-jeong's dialect accent, cute; Na-jeong's feelings for Trash deepens.
Na-jeong goes to a soccer game to cheer on the computer engineering majors; something catches Na-jeong's attention.