Restaurant to Another World
Treasure hunter Sarah traces her great-grandfather’s footsteps to a mysterious door in an abandoned mine. Heinrich must call for help when the fortress where he’s stationed is under siege by monsters, but he desperately needs food to make it.
Thomas is lauded as a culinary genius, but there’s an unimaginable secret to his success. Princess Adelheid has childhood memories of eating clouds.
A lizardman hero braves the door to another world to carry on his tribe's tradition. An elf requests a vegan dish.
A slave gladiator gets the strength to fight on from a "victory" bowl. A half-elf's magic research is inspired by Nekoya.
The diners argue over which dish makes the best sandwich. The master teaches Aletta a new way to cook potatoes.