Revolutionary Love
A third-generation chaebol falls in love with a woman who opens his eyes to the struggles of the working class and inspires him to make a difference.
When the footage of the plane incident goes viral, Hyuk is in the hot seat; Hyuk tries to make things right, but his father squashes his efforts.