Riders: Catch Tomorrow
Cha Gi Joon (Kim Dong Wook), a disillusioned corporate employee, quits his stable job to pursue an unconventional business venture with his childhood friends Yoon So Dam (Lee Chung Ah), an aspiring illustrator, and Go Tae Ra (Choi Yeo Jin), a former cyclist. Together, they embark on a risky startup manufacturing rickshaws, challenging traditional business norms. As they navigate the complexities of entrepreneurship, their friendship is tested by personal struggles and emerging romantic tensions. Will their seemingly impossible dream of success become a reality? "Riders: Catch Tomorrow" is a 2015 South Korean drama series directed by Choi Do Hoon.