Țintă politică
Viața lui Peter Laurence se destramă. Fără să se simtă vinovat sau să aibă remușcări, el încearcă să meargă înainte cu planurile lui în timp ce alții vor să-l distrugă. Va putea să treacă peste probleme pentru a câștiga premiul suprem?