Rob & Big
In this reality buddy comedy, professional street skater Rob Dyrdek and his best friend and bodyguard, Christopher "Big Black" Boykin, share a house in the Hollywood Hills, bouncing from one ridiculous moment to the next. Along with mischievous bulldog Meaty, the unlikely trio hit the streets on a constant quest for adventure and laughs.
Rob and Big Black go to Vancouver to do motion capture for a video game, then head to Ohio to visit Rob's family.
Before they can celebrate Rob's birthday, Rob and Big need to deal with a mysterious odor on Meaty.