Rob Dyrdek's Fantasy Factory
Blob, Super Blob
Rob begins filling his new warehouse with fun things; NBA player Lamar Odom comes in for a game of one-on-one.
DC throws a shoe release party for Rob; Rob enlists the help of a spiritual shaman to prep for a jump.
Rob and skateboarder Danny Way attempt to break the world record for fastest land speed on a towed skateboard.