Rocket Monkeys
When battling black holes, vengeful aliens, and dimensional rifts, the universe turns to its bravest and brightest to save the day. When those guys are busy, the universe is stuck with THE ROCKET MONKEYS. Charged with all kinds of important missions, brothers Gus and Wally cause more intergalactic calamity than they could ever prevent.
I am Not a Banana / Scare-Larious
Lord Peel captures the monkeys with the intention of making them pay for turning him into a super villain; YAY-OK plans to play a prank on Gus and Wally.
Inspection Day / Tail Fail!
Gus thinks that he can talk his way out of a bad report on inspection day; Gus' tail has grown long enough to classify him as a rare long-tailed monkey.
Gus challenges the undefeated Space Gorillas on a popular game show; Wally gets a pet.
Gus and Wally are shocked when their mother reveals her new suitor; a hair-cutting accident reveals a crown-shaped birthmark under Wally's fur.
Gus and Wally are tasked with escorting a criminal mastermind to prison and are surprised to discover that the mastermind is a beautiful female monkey.