Rocky Mountain Bounty Hunters
Armed and Reckless
Clint and Dayson pursue a fugitive with a history of resisting arrest into the canyons of Colorado.
A Violent Past
Clint and Dayson track a fugitive with a previous homicide conviction into the dead of night.
Clint and Dayson chase an armed fugitive into the rugged mountains of Colorado, where a blinding snowstorm threatens to stop them in their tracks.