ROMCON: Who the F**k is Jason Porter?
Heather thought she’d found true love with a charming handyman. For three years, their romance was full of passion and promises—until one shocking discovery revealed he was a masterful romance scammer. In this gripping two-part true crime series, Heather uncovers the horrifying lies and the trail of victims he left behind. Heather realized she had to act —or others might fall into the same trap.
The Love Bomb
When Heather, a savvy luxury real estate broker, finally finds love with the charming and mysterious Jace, she feels like she’s hit the jackpot. But as she plans their life together, something gnaws at her, Jace's stories about his past are not adding up. And a chilling discovery shatters her world—Jace isn’t who he claims to be… he is convicted criminal, named Jason Porter.
With Jason Porter’s true identity revealed, Heather is horrified to discover the trail of deception, shattered lives, and stolen fortunes he has left behind. As she pieces together the stories of the women he has conned, one chilling truth becomes clear—she may be the only one who can stop him and expose the predator hiding behind his charming facade.