Ruby Gloom
Gloomer Rumor
Ruby plans a surprise party for everyone but due to a series of mishaps and broken telephone, everyone gets the wrong impression that Ruby's moving out.
The gang worries Doom is having a nervous breakdown and try to set him on the right course.