Run
Ruby and Billy fight the tension that still exists between them while attempting to root out each other's secrets.
During their first night aboard, Ruby's mind is consumed by sex, while Billy probes for personal details she's reluctant to give up.
Back on the train, Ruby seeks guidance from a new friend and gets a wakeup call from home that leaves her shaken.
A dramatic detour finds Ruby and Billy in unknown territory as they're forced to make a life-changing decision.
Stranded in the middle of nowhere, Ruby and Billy argue about what to do next. Laurel makes a gruesome discovery.