Sailor Moon
A trouble-prone schoolgirl receives the ability to transform into a powerful heroine and assembles a team of friends and allies to battle the forces of evil that threaten the world.
The Crybaby: Usagi's Beautiful Transformation
Usagi Tsukino is a 14-year-old schoolgirl who is very cheerful, but clumsy, and is always finding herself in unwanted trouble. One day Usagi meets a talking black cat named Luna, who reveals that dark forces are threatening the lives of the innocent and that Usagi has the power to stop them. Using a magic brooch, Usagi is transformed into Sailor Moon, the chosen guardian who fights for love and justice.
All the girls in town are tuning in to a late-night radio program called "Midnight Zero" that reads out love letters sent in by the listeners. Meanwhile, a strange sleeping sickness is plaguing the town that puts many people to sleep, including Ms. Haruda and Naru.