SANDA
In future Japan, children have higher social status than adults due to declining birth rates; here, Santa Claus has been sealed by a curse, leaving Christmas a legend until Sanda Kazushige realizes he has a connection to the mythical Santa.
Everything's Bright, Am I Aging?
On a Dec. 25 without Christmas, Sanda is attacked by classmate Shiori; mistaking it for love, he awaits her confession, but hears something else.
Candies, Canes, Kisses and Blades
Amaya learns Sanda is Santa, restrains him and Shiori to force a kiss; Santa refuses, unlocks sled power to escape; headmaster Oshibu appears!
Sanda gains lie-detecting power; Shiori tries to use it to find Ono, but doubt overwhelms Sanda; Shiori tells a self-harming lie.
At a funeral, Santa fights Yagiuda but fears his power; his resolve returns, shattering the roof and leaving him exposed before all.
Sanda vows never to fall in love again, but due to a typhoon, his message to fiancée Niko fails, and he's drawn to her; Yagiuda arrives as a teacher.
Santa blocks Headmaster Oshibu from attacking adult Ono, but the enhanced 92-year-old overpowers him; Santa asks the kids for their belief to fight.