Sanjay and Craig
A classic tale of boy meets snake, this 20-episode, 2D-animated series follows two best buds who dedicate their lives to becoming the coolest, most rebellious dudes in the neighborhood.
Brett Venom, M.D. / Laughquake
Sanjay and Craig infiltrate the hospital to see the world’s first butt transplant. Sanjay and Craig go on a quest to find the ultimate laugh.
Maximum Denis / Dog Wave
The boys go undercover to defend their video game dominance at the Frycade. Sanjay and Craig decide to get a dog but end up with 100 dogs.
Sanjay is finally big enough to go on the scariest carnival ride, but can he survive it? Sanjay dresses like Remington Tufflips and is mistaken for his hero.
Sanjay runs away to live in the sewer when Craig can’t handle his stench. Hector’s sudden fascination with wolves gets on Sanjay and Craig’s nerves.
The kids turn against Sanjay when he maroons them all on a highway median. Sanjay and Craig find an old robot and become party animals.
An amazing discovery at the junkyard causes trouble in the neighborhood. Craig steals Megan's identity and becomes a pageant queen.