Saving Britain's Wildlife
A swan with a fishhook caught in its mouth requires a light touch from the RSPCA. Meanwhile, a group of ducklings is found covered in oil by some railway tracks and need immediate assistance.
A raven reared as a pet must forget its tame behavior if it is to return to the wild and be able to survive; Paige Burnham struggles to rescue a deer trapped by the quickly rising tide.