Scandimania
Join Hugh Fearnley-Whittingstall on a journey across the land of the eternal sun as he discovers the Scandinavian way of life and how we can all learn from the secrets of their success.
Hugh lands in Denmark, which the UN has declared the 'happiest country in the world'. In Copenhagen, he cooks with Rene Redzepi, of Noma, voted the best restaurant in the world three years in a row.