The Secret of Love
Eight years ago, Su Yi (Yuan Yu Xuan) survived a devastating fire that left her disfigured and erased her memories, while her father was killed in a mysterious traffic incident. Driven by a quest for truth, she encounters Li Jia Cheng (Liu Yi Chang), the aloof heir to a wealthy family. Neither recognizes the other due to Su Yi's changed appearance and memory loss. As they spend time together, they sense a deep connection from their shared past. Despite initial mistrust, they begin to investigate the secrets surrounding the tragic events that changed their lives. Will they uncover the truth behind the fire and her father's death? This is a 2021 Chinese drama directed by Tan You Ye.