Secretly Pregnant
Krystal/Danie
Krystal keeps a secret from her mother-in-law and Danie fears her baby will be rejected by her dad.
Jackie is embarrassed by a scandal while Tessa is terrified of her conservative parents.
Richanne learns of her pregnancy after a tumor diagnosis and Paola's career may be in danger.
Sandra's daughters disapprove of her boyfriend and her pregnancy could destroy their relationship.