Teen Mom Australia
Join new mums Ammi, Sita, and Georgie as they learn what life is like with a baby to care for, while still only being teens themselves.
In the first episode of Teen Mom Australia, we meet Sita, Georgie, and Ammi. They are the three girls who will open their homes and hearts to tell their stories of life as a teen Mum.
Sita faces her Dad to tell him she wants to move out. Ammi and Jordy are faced with the financial realities of a second baby. Georgie's family quiz her about her feelings for John.
Sita attempts to head back onto the rugby field for the first time after having baby. Ammi and Jordy get the first ultrasound for baby number two. Georgie graduates from TAFE.
Tensions boil as Georgie and John argue about time with Evie. Ammi fights with Katya accusing her of being too close with Jordi. Sita sits Thomson down to chat about their finances.
Things come to a head as John & Georgie agree to talk about custody and child support. Ammi confesses she's lost her job. Sita and Thomson go house hunting.