Teen Mom
Eyes on Me
Kayla finds out news about Stephen; cheerleader Lexi has to face the crowd with her pregnant belly; Ashley and Bar get heated when Bar insists his mom attend their baby shower; Brianna and Danae try to persuade Brianna's mom.
Ashley and Bar's baby shower goes from zero to one hundred; Brianna is caught in the middle of her mom and Danae; Kayla grows concerned that she may end up a single mom.
Ashley and Bar deal with baby shower aftermath; Kayla is conflicted about her feelings toward Stephan; tension continues to rise between Brianna and Danae as they prepare for Braeson's birth.
Lexi's parents grow concerned that she and Kyler don't have a plan for the baby's arrival; Brianna and Danae escape tensions at home with a visit to Chicago; Jade's water breaks.
Jade struggles to care for Kloie by herself; Ashley and Bar take their last trip with friends before becoming parents; Brianna and Danae get ready to welcome baby Braeson into the world.
Brianna and Danae continue to fight; Ashley and Lexi prepare for labour; Jade lays down the law and declares herself the boss.