See Dad Run
See Dad Run finds former TV star David Hobbs trying to ease into his new role as a stay-at-home dad. It’s not easy, but it is hilarious, when he “misplaces” his youngest, coaches his son’s baseball team, meets his daughter’s potential beau and more!
David's refusal to use the family book leads him to be unable to track down Janie on a play date.
David tries to suppress his competitive nature after taking over as head coach; Emily conducts an experiment on her parents.
David tries to help Joe conquer his fears in order to keep him from sleeping in David and Amy's bed at night.
Emily brings a boy home to meet her parents; Joe and Janie compete to ask David the best question at a panel for his old sitcom.