Seeking Brother Husband
Polyandrous families navigate the ups and downs of their relationships as they seek to bring new brother husbands into their lives.
It's Raining Men
Elisa and Mike start pursuing multiple partners but still need to figure out their rules, and Kim tries to work things out with her partner Vinson.
Three's a Crowd, but Four ...
Chara, Patrick and Noble navigate their relationship after Noble moves out. Kenya, Carl and Tiger hunt for a bigger home.
Kim invites Vinson to a party to see how he handles seeing her flirt with other men, and Chara wants a baby and may need to find a new partner.
Kenya's ex wants to rekindle their relationship, Chara introduces her new boyfriend, Valentino, to Patrick, and Kim goes on a date with Ryan.
Mike's mom questions Elisa's need to date other men. Carl tells Kenya to consider Tiger's offer. Kim invites her family to visit but is disappointed.
After visiting the OBGYN, Chara has some big news for her husbands, Mike presses Elisa about returning to monogamy, and Kenya and Tiger tie the knot.