Serial Killer Wives
John recounts his relationship with psychopath Joanna Dennehy, who killed three men and attempted two more.
This is the shocking story of Terry, ex-girlfriend of serial killer James Randall. He was sentenced to death in 1997 for the brutal murders of two women and suspected of more unsolved killings.