Sex/Life
A suburban wife and mother takes a fantasy-charged trip down memory lane that sets her present on a collision course with her wild-child past.
The Wives Are in Connecticut
Frustrated by the waning passion in her marriage, Billie starts journaling about her erotic exploits with ex-boyfriend Brad.
Down in the Tube Station at Midnight
Billie's emotional roller-coaster of a day leads to an arousing night out as Cooper attempts to reignite the spark in their relationship.
While Cooper decides to check out the competition, Billie dwells on the passionate highs and soul-crushing lows that defined her romance with Brad.
Billie's outing with her fellow mothers stirs up memories of Brad and has her making a beeline for Sasha; Cooper unloads his marital worries.
As her thoughts continue to drift back to the connection she shared with Brad, Billie proposes a plan to put Cooper's mind at ease about her journal.
Billie seeks help to untangle her feelings about her marriage and Brad; Cooper receives a tempting proposition after a rewarding day at work.