Swingtown
Love Will Find a Way
After a monumental day on the trading floor, Bruce is surprised when Susan and the Deckers make an appearance at the after-work celebration at the Chicago Playboy Club.
Susan defies Bruce to attend a free-speech fundraiser for the legal defense of the star of a controversial movie.