Shattered
Harry Has a Wife?
Ben struggles to keep his alternate personalities in check while investigating the violent death of a prominent Chinese doctor who may have ties to a notorious drug dealer.
Ben and Lynch investigate the multiple homicide of a group of teenagers that appears to be gang-related. There is a witness, but she's not talking.