The Bridge
For eleven years, Frank Leo’s been a great street cop. But all that begins to change when Frank’s mentor on the force is refused a police funeral. Realizing that the police union is powerless and won’t fight the brass to honor a good man, he decides to take on the command structure of the entire police force.
Paint It Black
Frank realizes that in order to change things he must take over as the union president.
Frank takes over as the negotiator when a police officer is shot in the line of duty.
Two officers decide to bring an injured boy to the hospital instead of waiting for an ambulance.