Shorts Spectacular
Summer Shortstacular with Big City Greens
In this brand new Shorts Spectacular, Cricket Green and Tilly Green from Big City Greens bring the beach to their backyard to watch shorts in the sun — much to the surprise of their father, Bill!
When Beta tells Hailey her next assignment is to have a movie marathon, she and Scott have the cutest film festival ever when they binge the Chibi Tiny Tales versions of her favorite Disney movies.
Kiff and Barry surprise their class with a hilarious presentation celebrating the Disney Channel’s wildest and wackiest animals, using some of Kiff’s favorite animated shorts!