Shots Fired
Betrayal of Trust
When a controversial video of Deputy Beck is leaked, Ashe and Preston must find the source and expose whether or not it was a setup.
Cory confesses to what he witnessed the night of Joey Campbell's death; Ashe and Preston must decide if Cory's word will hold up against the sheriff's department; Gov. Eamons introduces her new education initiative.
Cory reveals details that help Preston and Ashe zero in on the people whom they believe were involved in Joey Campbell's death; Ashe attempts to gain control of her personal life.
In Gate Station, a violent riot erupts between citizens and the police; Ashe and Preston confront Gov. Eamons regarding their latest suspicions surrounding Joey's murder.