Showtrial
Cleo continues to put pressure on the police case as Talitha threatens to slip from Cassidy’s grasp, but a surprise arrest of a third suspect offers a new theory about what happened to Hannah.
A sensational trial starts with the Prosecution team seeking to prove that Talitha and Dhillon murdered Hannah Ellis together.