Sigmund and the Sea Monsters
Johnny and Scotty befriend Sigmund, a sea monster, on the beach and bring him home to their clubhouse; Captain Barnabas is hunting Sigmund; Sigmund's brothers dislike humans.
After watching a monster movie, Johnny and Scotty decide to make a movie of their own with Sigmund; Robyn helps Maxine run a support group to cure Barnabas of his sea monster obsession.